5 dec. 2010

The Devil Wears Whatever (S)he Wants

Andy Sachs. In mare parte din adolescenta mea am fost exact ca ea. Consideram ca haina nu face pe om si ca atunci cand iti cumperi un obiect vestimentar, trebuie sa fie cat mai practic si sa tina cat mai mult.
Nu foloseam accesorii, decat in masura in care acestea insemnau caciula sau manusi. Nici vorba de esarfe (poate vreuna sterpelita de la cocheta mea bunica :) ) sau vreo bijuterie. Pana cand am intalnit-o pe Miranda Priestly a mea - sclipitoarele magazine din capitala. Dupa prima vizita intr-un mall, timp in care am fost intocmai lui Jerry la New York, cu ochii in toate directiile, am inceput sa vad altfel hainele. Sa prefer textura fina a unor manusi din piele, in detrimentul unora tricotate si exagerat de groase... Sa fac diferenta intre matase si poliester, si sa stiu cand sa aleg unul din aceste materiale, si cand pe celalalt.
Am ramas insa cu un mare defect de cand mi-am luat prima hainuta "branduita." :) Inca am tendinta de a purta o haina nou cumparata pana ma plictisesc de ea. Insa promit sa ma corectez.

Un comentariu: