12 dec. 2010

Choc Macadamia Latte si o sesiune de cumparaturi

Sau invers, de cele mai multe ori... Cand ies din casa si ma indrept spre un mall, cu sau fara consortul din dotare, sunt convinsa (prefer sa nu ma uit in oglinda) ca arat ca un copil care stie ca urmeaza sa il intalneasca cel putin pe Mos Craciun. :)

Imi place sa intru in fiecare magazin a carui vitrina imi face cu ochiul, desi de multe ori mi s-a intamplat ca minunatia din geam sa fie de negasit in magazin. Dau fiecare umeras la o parte, ridic bluzite delicate de pe rafturi, pana cand gasesc - NU, nu ceea ce imi trebuie - ci acel ceva care o sa imi faca ziua, saptamana sau sezonul mai frumoase. Poate fi o rochie colorata sau doar o bentita (am dezvoltat o manie obsesiv-compulsiva pentru accesoriul asta), daca reuseste sa imi intinda un zambet laaaarg si prostesc pe fata, a mea e. Iar in magazinul urmator, poate fi un cardigan, si apoi o pereche de jeans... Lista poate fi mai mica sau mai mare in functie de buget, bineinteles!
Iar la final, ii multumesc de fiecare data celui care a inventat (pentru mine, imi place sa cred) Cioc Macadamia Latte. Pe care il savurez aruncand din cand in cand cate o privire in sacoselele mele pretioase...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu